Knowledge Base

آموزش نصب v2rayng + فیلم و توضیحات

آموزش نصب v2rayng اندروید

آموزش نصب v2rayng

در این مقاله میخواهیم آموزش نصب v2rayng را به شما یاد بدیم . پس از خرید سرور v2rayng یکی از دغدغه‌های کاربران این است که روی دیوایس‌های مختلف چطور آن را نصب و اجرا کنند، باید در نظر داشت که کلاینت‌های مختلفی برای این پلتفرم در دسترس است که می‌توانید از آن‌ها روی ویندوز، مکینتاش، لینوکس، اندروید و ios و حتی دیوایس‌های دیگر مانند اندرویدتی وی ها و یا مودم‌ها استفاده کنید.

قبل از شروع مطمعن شوید که کانفیگ یا کد v2ray را از جای مناسب خریداری کرده باشید

اگر قصد خرید و نصب v2rayng را دارید، می‌توانید به فروشگاه گالا وی‌پی‌ان مراجعه کنید، این مرجع عرضه‌کننده بهترین فیلترشکن‌ها از سرورهای ایمن، بروز و زیر نظر بهترین دیتاسنترهای دنیا مانند دیجیتال اوشن و هتزنر است، ضمن این که استفاده از سخت‌افزار بروز و سیستم‌های چندپردازنده‌ای و صدالبته رم و پهنای باند بالا، باعث شده است که شما با قطعی مواجه نشوید.

پس از این که از منوی کاربری وب‌سایت گالا وی‌پی‌ان و در پنل خود، اکانت را خریداری کردید، یک منو در اختیار شما قرار می‌گیرد و با گزینه‌ای تحت عنوان:

• Quick subscription

مواجه می‌شوید. وقتی روی این گزینه تپ یا لمس کنید؛ سرورها روی کلیپ بورد دیوایس اندرویدی و یا ویندوز و ios شما کپی می‌شود؛ حالا لازم است که یک کلاینت برای استفاده و نصب v2rayng انتخاب کنید، موارد زیادی وجود دارد و به طبع V2RayNG، Napsternet و… از جمله مهم‌ترین آن‌ها در اندروید و در ios هم گزینه‌هایی مانند Fair، Napsternet و WingsX در دسترس شماست.

آموزش نصب v2rayng


آموزش نصب v2rayng در اندروید

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

آموزش نصب v2rayng در اندروید

  1. ابتدا به گوگل‌پلی استور در دستگاه اندروید خود بروید.

    در گوگل پلی با اسم v2rayng موجود است . البته بدون گوگل پلی هم میتونید از لینک زیر مستقیم دانلود کنید : کلیک کنید

  2. در قسمت Search، V2RayNG را جستجو کنید.

  3. وقتی V2RayNG را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید.

  4. در صفحه V2RayNG، روی (Install) کلیک کنید و به تأیید مجوزهای موردنیاز موافقت کنید.

  5. پس از نصب، برنامه را باز کنید.

  6. حالا باید تنظیمات سرور V2Ray خود را انجام دهید

  7. در صفحه اصلی برنامه، روی آیکون “+” در پایین راست صفحه کلیک کنید.

    قبل از ورود به این مرحله باید کانفیگ مورد نظر را خریداری کرده باشید که میتوانید از سرور های پرسرعت GalaVPN استفاده کنید. برای مشاهده سرعت کلیک کنید : خرید v2ray

  8. سپس گزینه ” import config from clipboard” را انتخاب کنید و لینک اشتراک V2Ray خود را وارد کنید؛ البته این کار به‌صورت خودکار انجام می‌گردد.

    آموزش نصب v2rayng اندروید

  9. Update subscription را انتخاب کرده و می‌بینید که در صورت اتصال به اینترنت سرورها در دسترس شما قرار می‌گیرد. از بین سرورهای در دسترس لازم است که یکی را انتخاب کنید.

    آموزش وصل شدن به v2rayng

  10. پس از افزودن اشتراک، روی آیکون V2Ray در صفحه اصلی برنامه کلیک کنید تا به سرور متصل شوید.

  11. حالا شما به سرور V2Ray متصل شده‌اید و می‌توانید ترافیک اینترنتی خود را از طریق اتصال امن از V2RayNG ارسال کنید.

با انجام این مراحل، V2RayNG بر روی دستگاه اندروید شما نصب و تنظیم شده و می‌توانید از آن برای حفاظت از حریم خصوصی و دسترسی به محتوای جغرافیایی محدود شده استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از یک اشتراک V2Ray اعتبارسنجی شده و تنظیمات سرور مناسب برای بهبود امنیت استفاده کنید که میتوانید از سرور های پرسرعت و فوق امن GalaVPN بهره مند شوی.

اهمیت خرید سرور V2Ray با کیفیت و ایمن

همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره کردیم، با خرید سرورهای گالا وی‌پی‌ان، بروز ترین سخت‌افزارهای پردازشی، سرورهای ایمن و پروتکل‌های روز و HTTPS در اختیار شما قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید از این کانفیگ‌ها روی انواع دیوایس‌ها و کلاینت‌ها بدون محدودیت استفاده کنید.

خرید سرور V2Ray با کیفیت و ایمنی در مقابل اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به‌ویژه اگر شما از خدمات VPN یا پروکسی استفاده می‌کنید یا به دنبال ایجاد یک تونل امن برای انتقال داده‌های حساس خود هستید:

امنیت و حفاظت از حریم خصوصی

سرور V2Ray با کیفیت و ایمن به شما این امکان را می‌دهد که از یک تونل امن برای انتقال اطلاعات خود استفاده کنید. این تونل اطلاعات شما را رمزگذاری کرده و از تجسس‌ها و نفوذهای ناخواسته جلوگیری می‌کند.

سرعت و عملکرد بهتر

سرورهای با کیفیت و ایمن به شما این امکان را می‌دهند که از پهنای باند بالا و زمان پاسخ کمتری برخوردار شوید. این امر به تجربه کاربری شما در استفاده از اینترنت و اجرای برنامه‌ها و خدمات مختلف اهمیت می‌دهد. سرعت بالای 100 مگابایت بر ثانیه از ویژگی های گالا وی پی ان هست.

دسترسی به مناطق مسدود شده

اگر در منطقه‌هایی با محدودیت‌های اینترنتی قرار دارید، سرور V2Ray با کیفیت می‌تواند به شما امکان دسترسی به منابع غیرقابل‌دسترس را فراهم کند. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که به آزادی اطلاعات دست پیدا کنید. شما با galavpn حتی در زیرزمین هم میتونید متصل شید.

استفاده در موارد محدودیت

در برخی موارد، امور حساسی مانند انتقال اطلاعات حرفه‌ای یا محتوای مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. سرورهای با کیفیت و ایمن از این نظر اهمیت دارند که اطلاعات شما به‌صورت امن انتقال پیدا کنند. پروتکل استفاده شده در galavpn امنیت را برای شما فراهم میکند

پشتیبانی و استقرار مداوم

سرورهای با کیفیت معمولاً دارای پشتیبانی قوی و به‌روزرسانی‌های منظم هستند. این به شما اطمینان می‌دهد که خدمت شما به‌صورت مداوم و با کیفیت ارائه می‌شود. galavpn از 2020 در حال ارائه خدمات هست و خواهد بود.

سخن پایانی | بهترین v2ray چیست ؟

انتخاب و خرید سرور V2Ray با کیفیت و ایمن به امنیت، حریم خصوصی و تجربه اینترنتی بهتری کمک می‌کند. ازآنجایی‌که انتخاب مناسب سرور و ارائه‌دهنده VPN به اهمیت بسیاری در حفظ امنیت و حریم خصوصی شما دارد، توصیه می‌شود تحقیقات دقیقی انجام دهید و از منابع معتبر برای انتخاب سرویس V2Ray خود استفاده کنید. در galavpn ، امکان خرید و سپس نصب v2rayng بدون کوچک‌ترین دردسری را خواهید داشت.

One thought on “آموزش نصب v2rayng + فیلم و توضیحات

  1. mahdichopane گفت:

    من فیلتر شکن خریدم ولی در کشور چین کار نمی‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *