Knowledge Base

بهترین سایت خرید vpn

بهترین سایت خرید VPN چیست ؟

این سوالی هست که کاربران نیاز دارند تا درباره آن بیشتر و بیشتر بدانند. اما  VPN چیست شاید این سوال را شما هم بپرسید که وی پی ان پرسرعت و در واقع بهترین VPN چه سرویسی هست و در چه سایتی فروخته می‌شود.

 اما این سوال یک سوال کلی هست و جواب اختصاصی به آن نمی‌توان داد. برای بررسی این موضوع که بهترین سرویس VPN چیست و در چه سایتی فروخته می‌شود ابتدا باید به بررسی انواع سرویس وی پی ان پرداخت.

روشهای پیاده سازی VPN

روش ‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی برای پیاده سازی پروتکل‌های VPN به کار می‌روند که در میان آنها تکنولوژی V2ray از جمله پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین روش‌هایی هست که برای مبارزه با فیلترینگ و دیوارهای آتش به کار می‌رود.

 و اما برگردیم به سوال اصلی که بهترین سایت خرید VPN چیست؟   یک سرویس دهنده مناسب سرویس دهنده وی پی انی هست که در نقاطی از دنیا که اینترنت با محدودیت‌های زیادی همراه هست بتواند سرویس دهی کند برای مثال سرویس دهنده‌های بزرگ و معتبر جهانی وجود دارند که سرویس وی پی ان را ارائه می‌کنند اما مسئله مهم این هست که این سرویس دهندگان نمی‌توانند در نقاطی که اینترنت به صورت شدیدی فیلتر می‌شود، سرویسی ارائه بکنند که از سد دیوارهای آتش دولتی بگذرد.

 در کشورهایی مانند چین ترکمنستان روسیه ایران و کشورهایی که با اینترنت آزاد مشکل دارند، این سرویس دهندگان نمی‌توانند به درستی سرویس خود را ارائه کنند.

 سرویس تخصصی برای کشورهایی مثل ایران و چین

اما در جهت مخالف شرکت‌هایی هم هستند که بر کشورهایی متمرکز شده اند که اینترنت فیلتر شده است و محدودیت وجود دارد.

 گالا وی پی ان یکی از خدمات دهندگان تخصصی وی پی ان و رمزنگاری اطلاعات در سراسر دنیاست که تمرکز اصلی آن بر کشورهایی است که در آنها اینترنت سانسور می‌شود مانند ایران ترکمنستان چین و روسیه این شرکت به صورت تخصصی روی انواع سرویس دهندگان اینترنت در کشورهای ذکر شده سرویس وی پی ان را ارائه می‌کند و مانیتورینگ شبانه روزی برای جلوگیری از قطعی یا حمله از طرف دولتها انجام می‌دهد.

 برای مثال در کشور ایران ارائه دهندگان اینترنت روی سرویس adsl همچنین ارائه دهندگان اینترنت روی سیم کارت روش‌های مختلفی برای مسدود کردن و استراق سمع اطلاعات کاربران دارند با توجه به اینکه تمرکز گالا وی پی ان بر این گونه کشورها و مناطق هست، تیم فنی با بررسی دقیق روش‌های مسدودسازی، به رمزنگاری ترافیک کاربران می‌پردازد.

 تقریباً می‌توان گفت که هیچ شرکتی به این دقت بر روی سرویس دهندگان محلی در مناطق سانسور کننده اینترنت تمرکز نکرده و پایداری سرویس گالاوی پی ان قابل مقایسه با سایر سرویس دهندگان نمی‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *