Knowledge Base

چرا v2rayng کار نمیکنه

چرا v2rayng کار نمیکنه ؟

اگر جز علاقه مندان به اینترنت هستید یا در دسته افرادی قرار می‌گیرید که کسب درآمدتان وابسته به فضای اینترنت است، قطعا با مشکلات فیلترینگ و سانسور های اینترنت و سوالی مثل چرا v2rayng کار نمیکنه برخورد کرده اید و برایتان آزار دهنده بوده است.
افرادی از این قبیل و همینطور جوانان کنجکاو همیشه به دنبال راهی می‌گردند تا از شر محدودیت ها خلاص شوند و با خیال راحت و با سرعت بالا به به فضای نامحدود اینترنت دسترسی داشته باشند.

بهترین v2rayng سرور کدام است ؟

جهت خرید v2ray کلیک کنید

یکی از بهترین و پرسرعت ترین فیلتر شکن های ارائه شده در سال 2023 فیلر شکن v2rayNG است. شما می‌ توانید با خرید سرویس های کوتاه یا بلند مدت این برنامه سیستم اندروید یا ویندوز خودتان را برای همیشه از شر فیلترینگ راحت کنید.
البته که همانند انواع دیگری از نرم افزار ها ممکن است در استفاده از این برنامه  نیز با مشکلاتی روبه رو شوید که از نظر ما کاملا قابل حل است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. در ادامه با برسی انواع اختلالات و ارور های این برنامه با ما همراه باشید؛ قطعا در پایان این مقاله جواب تمام سوالات خود را پیدا کرده اید.
v2ray speed

چرا فیلتر شکن v2rayng وصل نمیشه

1. اولین مشکل و رایج ترین آن که می‌توانیم به آن اشاره کنیم استفاده کاربران از سرویس های رایگان واغلب محدود است ؛ که در اکثر مواقع به دلیل اتصال همزمان تعداد زیادی کاربر به سرعت حجم کانفینگ‌ تمام می‌شود و در نهایت شما اتصال خود را از دست می‌دهید.
2. دومین مشکلی که می‌توانیم به آن نیز به عنوان مشکلی رایج اشاره کنیم به روز نبودن نرم افزار v2rayNG  است؛ پس بهتر است اگر با مشکل عدم اتصال  فیلتر شکن خود روبه رو شدید حتما ابتدا نرم افزار را به آخرین نسخه موجود به روزرسانی کنید؛ این کار با سرچ کوتاهی در اینترنت انجام می‌شود کافی است از سرویس گوگل آخرین نسخه نرم افزار را بخواهید.
3. دلیل سوم کار نکردن v2rayNG می‌تواند محدود شدن ترافیک اینترنت بین المللی باشد؛ که متاسفانه در رابطه با این مشکل هیچ راه حلی وجود ندارد و کاری از دست شما برنمی‌آید، چرا که به طور کلی دسترسی به اینترنت بین المللی و همینطور ارتباطات بین المللی قطع شده است.

رفع ارور فیلتر شکن v2rayNG

اگر هیچ کدام از مواردی که در بالا ذکر شده بود برای شما صدق نمی‌کرد و شما همچنان با ارور روبه رو هستید حتما به ادامه مطلب توجه داشته باشید؛قطعا پاسخ برای حل مشکل شما در دستان ما است.
یکی از مرسوم ترین ارور ها در فیلتر شکن v2rayNG ارور EOF  است.
رفع این ارور کار بسیار دشواری نیست،فقط کافی است به مواردی که در زیر ذکر می‌شود دقت کنید تا بتوانید خودتان به تنهایی مشکل را حل کنید.

1. اتصال به سرویس اینترنت قوی

در ابتدا به این مورد توجه داشته باشید که استفاده از فیلتر شکن به خودی خود باعث اندکی کاهش سرعت اینترنت می‌شود؛ بنابراین فیلتر شکن v2rayNG برای حفظ سرعت مناسب و اتصال، به اینترنت با سرعت بالا نیاز دارد. در این موارد سعی کنید اگر به اینترنت گوشی وصل هستین اتصال را تغیر دهید و با مودم مجدد امتحان کنید.

2. تنظیم ساعت و تاریخ در تلفن های همراه

تنظیمات ساعت و تاریخ دستگاه همراه خودتان را حتما روی حالت خود کارد قرار دهید، بسیاری از کاربران با اعمال این تغییر در تنظیمات توانستند مشکل اتصال خود را حل کنند.

3. تغییر کانفینگ

برای اتصال با سرعت بالا و کم کردن احتمال تجربه قطعی فیلتر شکن سعی کنید کانفینگ اختصاصی تهیه کنید؛ این کانفینگ ها در مدت زمان های مختلف و با حجم های متفاوت قابل تهیه هستند.
فقط توجه داشته باشید تا از مرجع مطمئن و معتبری خرید خودتان را انجام دهید.

چرا فیلتر شکن وصل می شود ولی کار نمی‌کند؟

یکی از سوالات بسیار رایج و پرتکرار بین کاربرانی که از فیلتر شکن استفاده می کنند این است که چرا با توجه به اینکه فیلتر شکن ما متصل است و پینگ نمایش می‌دهد اما در حقیقت غیر فعال است و کار نمی‌کند( چرا v2rayng کار نمیکنه ) .
قطعا برای شما نیز پیش آماده است که فیلتر شکن به شما کانکت را نشان می‌دهد ولی زمانی که وارد برنامه یا سایت های فیلتر شده می‌شوید با اختلال همراه باشید. این حالت لزوما نشان دهنده وصل نبودن فیلتر شکن شما نیست؛گاهی ممکن است به علت پایین بودن سرعت اینترنت یا بالا بودن تعداد کاربران متصل به یک کانفینگ همچین مواردی را تجربه کنید

از کجا کانفینگ v2rayNG بخریم ؟

بسیار از مشکلاتی که شما در استفاده از فیلترشکن  v2rayNG  با آنها روبه رو می‌شوید به علت مشکل در  کانفینگ های است که مورد استفاده قرار می‌دهید.
بهترین انتخاب برای خرید سرور v2rayNG منابعی هستند که در ابتدا مطمئن باشند تا شما خیالتان از بابت هزینه ای که پرداخت می‌کنید و خدماتی که دریافت خواهید مکرد راحت باشد.
پیشنهاد ما به شما GalaVPN است این شرکت با ارائه کانفینگ های پرسرعت v2rayNG در بین رقبای خود در صد جدول قرار گرفته است؛ شما می‌توانید با توجه به حجم و مدت زمان مورد نیاز خودتان اقدام به خرید کانفینگ از این شرکت کنید.
از دیگر مزایای خرید کانفینگ از این شرکت می‌توان به ارائه خدمات پشتیبانی برای مشتریان اشاره کرد؛ شما هر زمان که نسبت به استفاده از فیلتر شکن خود با مشکلی روبهرو شوید به راحتی می‌توانید با کارشناسان GalaVPN دسترسی پیدا کنید.
متخصصان تا اتصال مجدد و موفق شما به سرویس در کنار شما خواهند بود.

چرا v2ray کار نمیکنه

با توجه به برتری فیلتر شکن v2rayNG در حال حاظر در کشور ایران نسبت به دیگر سرویس های ارائه دهنده خدمات رفع سانسور اینترنت، و استفاده تعدادبالای کاربران از این برنامه قطعا ممکن است کاربران با نوسانان سرعت اینترنت اختلالاتی را تجربه کنند.
شرکت گالا وی پی ان به شما این ضمانت را می‌دهد تا در کنار شما باشد و تمام تلاشش را برای اتصال مجدد شما به شبکه اینترنت بین الملل انجام دهد.
منبع : 2dust/v2rayNG: A V2Ray client for Android ... - GitHub

One thought on “چرا v2rayng کار نمیکنه

  1. علی اصغر مونسان گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *